niedziela, 8 listopada 2015

Prolog

Koniec wojny. Wreszcie skończyły się czarne dni, a ciemne chmury ustąpiły miejsca na niebie słońcu. Czarodzieje, jak i mugole znów mogli żyć dawnym życiem.
Voldemord zginął.
Harry Potter, Złoty Chłopiec, który przeżył ocalił świat przed złem, a dzięki temu stał się jeszcze większym bohaterem. Razem ze swoimi przyjaciółmi - Panną Hermioną Granger i Ronem Weasleyem wracają na ukończenie siódmego roku nauki do Szkoły Magii I Czarodziejstwa W Hogwarcie, który po bitwie został odbudowany.
Nikt jednak nie zdaje sobie sprawy z tego, że dni sielanki jeszcze nie raz zostaną przerwane przez złe moce. Wielu zwolenników nieżyjącego już Czarnego Pana pragnie pomścić jego śmierć, zabić Zdrajców, jak i Złotą Trójcę.
Teraz wszyscy muszą się mieć na baczności, a co za tym idzie - muszą połączyć swoje siły, alby unicestwić wrogów i przeżyć. Jest to tym bardziej trudne, że trójka bohaterów musi odróżnić wrogów, od sprzymierzeńców. Wszyscy nie zdają sobie sprawy z tego, jak bardzo trudne zadanie przed nimi stanie. Jeden nieprawidłowy ruch - i wszyscy mogą zapłacić za to najwyższą cenę.

3 komentarze:

  1. cudnie, już nie mogę doczekać się rozdziału pierwszego!
    Pozdrawiam, Sali

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, niesamowity prolog.
    Mało które Dramione mnie tak zaciekawiło. Ostatnie zdanie sprawiło, że jestem jeszcze bardziej zaintrygowana.
    Więc, chyba jedyne co mi pozostało, to czekać na pierwszy rozdział.
    Całuję, x.
    itisnotourloveaiff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie spodziewałam się Rona wracającego na ostatni rok nauki do Hogwartu :D
    Podoba mi się sposób w jakim przedstawiłaś prolog, jest króciutki, ale mówi ogólnie o tym, co dziać się będzie w całej historii. Ciekawa jestem w jakim kierunku pójdzie ta historia C: i cieszę się, że nie pominęłaś grasujących samowolnie Śmieciożerców po upadku Voldemorta, zawsze to ubarwi historię.
    Pozdrawiam!
    http://hunulv-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń